Jak sprzedać ofertę? Marketing w nieruchomościach

Jun 17, 2019 · Time 4 min. czytania

Jak sprzedać ofertę? Jak przejść przez cały proces – od przygotowania oferty nieruchomości, zwiększenia jej atrakcyjności, promocji online i offline, aż do upragnionej sprzedaży? O marketingu w branży nieruchomości pisze w swojej najnowszej książce Łukasz Kruszewski, CMO ogólnopolskiej sieci biur Freedom Nieruchomości.

– Ta książka to “mięso” codziennej pracy z ofertami nieruchomości. Zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces w nieruchomościach – zapewnia Kruszewski. – Materiał jest w 100 procentach oparty na praktyce. Książka zawiera liczne przykłady, wskazówki sprzedażowe, rozwiązania stosowane w agencjach nieruchomości. Starałem się przekazać rozsądną ilość wiedzy i maksimum efektywnych rozwiązań, aby czytelnik mógł sam po jej przeczytaniu odpowiedzieć na pytanie: jak sprzedać ofertę?

Sprzedaż nieruchomości – praktyczne studium przypadku

Książka “Sprzedaj ofertę” opiera się na czterech filarach praktyki sprzedaży:

  1. teorii rynku, która wymaga zrozumienia konsumentów i mechanizmów wpływających na ich decyzje
  2. teorii sprzedaży, dotykającej fundamentów zarządzania ofertą
  3. praktyce marketingowej, z jej ideą przygotowania oferty i pracy nad wizerunkiem
  4. reklamie i systemie zarządzania sprzedażą, prowadząc do upragnionego finału, którym są rekomendacje

Na kartach książki znajdziesz mnóstwo konkretnych przykładów i zrozumiesz mechanizmy rządzące procesem skutecznej sprzedaży nieruchomości. Poznasz studium przypadku pracy z ofertą w czystej postaci.

 

Jak sprzedać ofertę nieruchomości? Sprzedaj ofertę z Łukaszem Kruszewskim

Z rynkiem nieruchomości mam kontakt każdego dnia. Jestem inwestorem i negocjatorem. Kupuję mieszkania, doradzam, sprzedaję. Wiem, jak potrzebna jest fachowa wiedza, aby osiągać najlepsze rezultaty.

“Sprzedaj ofertę” to książka na wskroś praktyczna. – Pozwoliłem sobie na sporo przykładów zastosowanych w firmie Freedom Nieruchomości, aby pokazać, że słowo pisane ma potwierdzenie w rzeczywistości. Co czytelnik z tego weźmie dla siebie? To zostawiam już do indywidualnej oceny – mówi Kruszewski.

Dla kogo jest ta książka?

To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:

  • Jak zbudować lejek sprzedaży oferty i przeprowadzić segmentację bazy?
  • W jaki sposób promować oferty w serwisach nieruchomości i w social mediach?
  • Za co tak naprawdę płaci klient i jak wokół tego budować ofertę?
  • Jakie są fundamenty pracy z ofertą i co to jest koncepcja 3K?
  • W jaki sposób zwiększyć konkurencyjność ofert niewielkim kosztem?
  • Jak wykorzystać psychologię w sprzedaży?

O autorze

Łukasz Kruszewski jest praktykiem marketingu nieruchomości, prelegentem na konferencjach branżowych, pośrednikiem, filozofem i szkoleniowcem. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestniczył w programie CIM – Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.

Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” oraz partner „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości. Zaradny mąż i ojciec. Olsztynianin przez zasiedzenie i uwielbienie.

Rozdział na próbę

Sprawdź profil autora na Facebooku, a po książkę udaj się na oficjalną stronę Sprzedaj Ofertę! Znajdziesz tam również jeden z rozdziałów książki – do pobrania bezpłatnie. Przyjemnej lektury!

Może to też Ci się spodoba

Pewny wybór 07: Od czego zacząć przygotowania do zakupu nieruchomości?

Przeglądanie ofert, rozmowa z pośrednikiem, sprawdzenie zdolności kredytowej? Od czego zacząć przygotowania do zakupu nieruchomości?

Na jaki czas jest zawierana umowa franczyzowa?

Na jaki czas jest zawierana umowa franczyzowa?

Umowa użyczenia mieszkania

Użyczeniem nazywamy zgodę na nieodpłatne użytkowanie lokalu przez wskazaną osobę i ustalony w umowie czas. To odróżnia użyczenie od umowy najmu, który z zasady jest odpłatny oraz od darowizny, która przenosi prawo własności na stałe. Czego dowiesz się z artykułu: Kto i kiedy może zawrzeć umowę użyczenia mieszkania. W jakiej formie zawiera się umowę użyczenia […]

Chcesz sprzedać nieruchomość?

Napisz do nas

    Proszę o zaznaczenie zgody.