Postęp technologiczny oraz szeroko rozumiana cyfryzacja naszego życia dają nieograniczone możliwości. Nie inaczej jest w biznesie, bez względu na branżę. Nikogo dzisiaj nie dziwi widok pośrednika nierozstającego się ze swoim smartfonem i tabletem. Tylko jak inteligentnie wykorzystać wszystkie gadżety, jakie ma w swoim arsenale agent nieruchomości?
Mobilność to podstawa
Ile razy Wam się zdarzyło, że musieliście sprawdzić informacje na temat nieruchomości w terenie, poza biurem? Zapewne, nie raz. Większość z nas wszystko co najważniejsze ma pod ręką tj. połączenie z pocztą elektroniczną, organizacja czasu za pomocą kalendarza i wszelakich aplikacji zadaniowych, mapy, nawigacja GPS itp.
Na rynku istnieje ogromna ilość aplikacji dedykowanych właśnie agentom nieruchomości. Umożliwiają one dostęp do bazy klientów i ofert umieszczanych na portalach ogłoszeniowych. Dzięki nim podczas prezentacji klient nie będzie w stanie zaskoczyć Was żadnym pytaniem!
Co zrobić, gdy poszukujący nieruchomości chcą sprawdzić położenie pokoju względem stron świata? Wystarczy zainstalować na telefonie kompas. A co w przypadku, gdy musimy zmierzyć szerokość łazienki? Tu z pomocą przychodzi dalmierz, pobieramy odpowiednią aplikację i gotowe! Nowoczesny agent powinien być uzbrojony po zęby w nowinki techniczne niczym Agent Jej Królewskiej Mości!
Responsywność jest w cenie!
Według badań, około 40% użytkowników internetu przegląda sieć używając urządzeń mobilnych. Warto dodać, że większość z nich to ludzie młodzi, którzy w perspektywie czasu mają przed sobą zakup nieruchomości. Niestety, nie mogą wygodnie przeglądać ofert, kiedy po wejściu w link, strona zaczyna się psuć.
Jak temu zapobiec? Na ratunek spieszą strony responsywne. Są to witryny dostosowane do urządzeń mobilnych, w automatyczny sposób badają ich wielkość, a także ułożenie poszczególnych elementów. Dzięki temu oferty wyświetlane na tabletach czy telefonach są czytelne i przejrzyste. W przypadku stron, które nie mają tej funkcji, występują nieoczekiwane zmiany rozdzielczości lub cała treść jest w nieodpowiedni sposób wyświetlana, a niekiedy nawet niewidoczna.
Mając na uwadze, że aż 40% użytkowników korzysta z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych niedostosowanie własnej strony do tego typu komunikacji jest marnotrawstwem potencjału sprzedaży. Dlatego warto zainwestować w stronę firmową i dostosować ją do wymagań rynku.
Lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz – lokalizacja
Nie trzeba nikomu tłumaczyć, jaki wpływ na atrakcyjność nieruchomości, a co za tym idzie cenę, ma lokalizacja. Dlatego świetnie sprawdzi się tu tak zwany Placecast czyli technologia pozycjonowania w terenie i geolokalizacja, która wykorzystuje urządzenia mobilne.
Technologia ta umożliwia przesyłanie do klientów danych o aktualnych ofertach do przypisanej okolicy. Tak więc, dane są starannie selekcjonowane i tylko oferty, które faktycznie klient chce otrzymać, są mu dostarczane. A tego właśnie chcą klienci!
Pamiętaj, nie ma większej siły niż odpowiednie narzędzie w rękach odpowiedniego człowieka. Za pomocą urządzeń mobilnych i dedykowanym im aplikacjom możemy usprawnić nasze działania, zwiększyć efektywność, co w rezultacie pozwoli zadowolić najbardziej wymagających klientów, którzy na pewno docenią komfort i wygodę współpracy z nami.
Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi!
Spodobał Ci się artykuł?
Podziel się z innymi!
Link skopiowany
Może to też Ci się spodoba

Franczyza nieruchomości a własne biuro – ile to kosztuje?
Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej agencji nieruchomości? Zobacz, na jakie koszty musisz się przygotować i co może dać Ci franczyza nieruchomości. Na końcu artykułu znajdziesz link do specjalnego materiału.
Co będzie jeśli klient się do mnie zgłosi z Waszego baneru?
Co będzie jeśli klient się do mnie zgłosi z Waszego baneru?

Ile trzeba dołożyć do jednego “Bezpiecznego kredytu 2 proc.”? Przegląd prasy 05.06.2023r.
Według szacunków ekspertów do jednego “Bezpiecznego kredytu 2 proc.” trzeba dołożyć ponad 100 000 zł. To podstawowy problem programu, który ma ruszyć już w lipcu. A to może oznaczać, że “bezpiecznych kredytów” będzie mniej, niż wcześniej sądzono. Sprowadzenie poprzez dopłaty efektywnego oprocentowania kredytu (dla klienta) do poziomu około 3% jest kosztowne w warunkach rekordowych stóp […]
Chcesz sprzedać nieruchomość?
Napisz do nas